Kako digitalizirati poslovne procese za uspešno poslovanje občine

12. maj, 2020

Si želite v svojo občino vpeljati brezpapirno poslovanje? Ste se kdaj spraševali, kako lahko varno nadomestite papirno dokumentacijo s tisto, elektronsko zapisano, ki se hrani v oblaku?

S sodobno rešitvijo za brezpapirno poslovanje GovernmentConnect namenjeno prav občinam, boste pridobili sodobno, varno, modularno in uporabniško naravnano rešitev s prilagojenimi funkcionalnostmi za svoje potrebe.

Rešitev GovernmentConnect namreč omogoča zajem, evidentiranje, klasificiranje in signiranje dokumentov, digitalno podpisovanje, zakonsko skladno e-hrambo in elektronsko izmenjavo dokumentov. Z določitvijo vlog posameznikov in napredno avtorizacijo zagotavlja uporabnikom dostop do dokumentov, za katere je zadolžen.

Zasnovana je tako, da omogoča tehnološko enostaven in cenovno ugoden prehod na brezpapirno poslovanje ter postopno in fleksibilno implementacijo sistema s pomočjo posameznih modulov rešitve, shranjeno v varnem oblaku Telekoma Slovenije.

Event description

Na spletnem seminarju se boste seznanili z naslednjimi vsebinami:

  • Katere module podpira rešitev?
  • Kako v svojo občino vpeljati brezpapirno poslovanje?
  • Katero strojno in programsko opremo potrebujete, da vpeljete rešitev?
  • Kako dolgo poteka projekt in obdobje uvajanja?
  • Kako poteka izobraževanje uporabnikov na daljavo?

Vprašanja in povabilo na nadaljevalni webinar.

D

Event sign up

Online webinar bo potekal v četrtek, 23. 4. 2020, od 10.00 do 10.30.

Prijave na webinar so brezplačnePo potrditvi prijave boste na svoj e-naslov prejeli navodila za spremljanje webinarja.

Prijava na webinar Kako digitalizirati poslovne procese za uspešno poslovanje občine - 23. 04. 2020 ob 10.uri

ERP systems - Out with the old, to the cloud for the new
Read more
X

Ne zamudite naših novic

Sporočila pošiljamo enkrat mesečno, nanašajo pa se na nove zapise, priročnike, dogodke in druge koristne vsebine s področja dokumentnih sistemov in SAP rešitev.