Kako digitalizirati poslovne procese za uspešno poslovanje občine

23. april, 2020

Si želite v svojo občino vpeljati brezpapirno poslovanje? Ste se kdaj spraševali, kako lahko varno nadomestite papirno dokumentacijo s tisto, elektronsko zapisano, ki se hrani v oblaku?

S sodobno rešitvijo za brezpapirno poslovanje GovernmentConnect namenjeno prav občinam, boste pridobili sodobno, varno, modularno in uporabniško naravnano rešitev s prilagojenimi funkcionalnostmi za svoje potrebe.

Rešitev GovernmentConnect namreč omogoča zajem, evidentiranje, klasificiranje in signiranje dokumentov, digitalno podpisovanje, zakonsko skladno e-hrambo in elektronsko izmenjavo dokumentov. Z določitvijo vlog posameznikov in napredno avtorizacijo zagotavlja uporabnikom dostop do dokumentov, za katere je zadolžen.

Zasnovana je tako, da omogoča tehnološko enostaven in cenovno ugoden prehod na brezpapirno poslovanje ter postopno in fleksibilno implementacijo sistema s pomočjo posameznih modulov rešitve, shranjeno v varnem oblaku Telekoma Slovenije.

Preveri lokacijo na zemljevidu
D

Pretekli dogodki

Kako zagotoviti varno hrambo dokumentov?
Preberi več
360° digitalna preobrazba proizvodnih podjetij z nepovratnimi sredstvi
Preberi več
Dokumentni sistem v dobi digitalizacije
Preberi več
Rešitev GovernmentConnect omogoča varen vpogled v virtualne fascikle kjerkoli in kadarkoli
Preberi več
Prvi korak do uspešne digitalizacije občin z rešitvijo GovernmentConnect
Preberi več
Kreiranje podatkovnega modela v SAP Analytics Cloud
Preberi več
X

Ne zamudite naših novic

Sporočila pošiljamo enkrat mesečno, nanašajo pa se na nove zapise, priročnike, dogodke in druge koristne vsebine s področja dokumentnih sistemov in SAP rešitev.