23. april, 2020
Si želite v svojo občino vpeljati brezpapirno poslovanje? Ste se kdaj spraševali, kako lahko varno nadomestite papirno dokumentacijo s tisto, elektronsko zapisano, ki se hrani v oblaku?
S sodobno rešitvijo za brezpapirno poslovanje GovernmentConnect namenjeno prav občinam, boste pridobili sodobno, varno, modularno in uporabniško naravnano rešitev s prilagojenimi funkcionalnostmi za svoje potrebe.
Rešitev GovernmentConnect namreč omogoča zajem, evidentiranje, klasificiranje in signiranje dokumentov, digitalno podpisovanje, zakonsko skladno e-hrambo in elektronsko izmenjavo dokumentov. Z določitvijo vlog posameznikov in napredno avtorizacijo zagotavlja uporabnikom dostop do dokumentov, za katere je zadolžen.
Zasnovana je tako, da omogoča tehnološko enostaven in cenovno ugoden prehod na brezpapirno poslovanje ter postopno in fleksibilno implementacijo sistema s pomočjo posameznih modulov rešitve, shranjeno v varnem oblaku Telekoma Slovenije.