Kako digitalizirati poslovne procese za uspešno poslovanje občine

Že izveden

Si želite v svojo občino vpeljati brezpapirno poslovanje? Ste se kdaj spraševali, kako lahko varno nadomestite papirno dokumentacijo s tisto, elektronsko zapisano, ki se hrani v oblaku?

S sodobno rešitvijo za brezpapirno poslovanje GovernmentConnect namenjeno prav občinam, boste pridobili sodobno, varno, modularno in uporabniško naravnano rešitev s prilagojenimi funkcionalnostmi za svoje potrebe.

Rešitev GovernmentConnect namreč omogoča zajem, evidentiranje, klasificiranje in signiranje dokumentov, digitalno podpisovanje, zakonsko skladno e-hrambo in elektronsko izmenjavo dokumentov. Z določitvijo vlog posameznikov in napredno avtorizacijo zagotavlja uporabnikom dostop do dokumentov, za katere je zadolžen.

Zasnovana je tako, da omogoča tehnološko enostaven in cenovno ugoden prehod na brezpapirno poslovanje ter postopno in fleksibilno implementacijo sistema s pomočjo posameznih modulov rešitve, shranjeno v varnem oblaku Telekoma Slovenije.

Opis dogodka

Na spletnem seminarju se boste seznanili z naslednjimi vsebinami:

  • Katere module podpira rešitev?
  • Kako v svojo občino vpeljati brezpapirno poslovanje?
  • Katero strojno in programsko opremo potrebujete, da vpeljete rešitev?
  • Kako dolgo poteka projekt in obdobje uvajanja?
  • Kako poteka izobraževanje uporabnikov na daljavo?

Vprašanja in povabilo na nadaljevalni webinar.

D

Poznate te tri ključne prednosti novega sistema SAP S/4HANA?
Preberi več
SAP razkriva, kakšni bodo posli v prihodnosti
Preberi več
S tem orodjem bo planiranje v vašem podjetju veliko bolj zanesljivo in časovno natančno
Preberi več