Info portal

4 ključni koraki za čas po koronakrizi

Objavljeno v kategoriji Članek za 3 minute, 5 sekund branja Avtor članka:

Letošnja epidemija koronavirusa je do temeljev zatresla vsa podjetja in tudi nacionalna gospodarstva. Upanje, da bo prihodnje leto vendarle bolj stabilno in »normalno«, vlivajo vesti o uspešnosti cepiva. A dejstvo je, da bo tako v poslu kot na drugih področjih življenja vse zelo drugače, kot je bilo pred epidemijo. Zato je zdaj najboljši čas za strateški razmislek, kakšne ukrepe potrebuje vaše podjetje, da bo v času po epidemije bolj konkurenčno in bolj odporno na šoke, ki bodo zagotovo prišli tudi v prihodnosti.

Študija analitske hiše Oxford Economics z naslovom »Digital, Resilient, and Experience-Driven« razkriva štiri priporočila za okrevanje majhnih in srednje velikih podjetij v duhu trenutnih gospodarskih razmer. V raziskavi je sodelovalo 2.000 vodilnih kadrov iz 19 držav po celem svetu.

Trenutne globalne gospodarske razmere predstavljajo številne izzive za majhna in srednje velika podjetja. Raziskava analitske hiše Oxford Economics ugotavlja, da bo preoblikovanje poslovanja s pomočjo novih tehnologij in izkušenj uporabnikov ter zaposlenih ključnega pomena za vzdržljivost in nadaljnjo rast podjetij. Majhna in srednja velika podjetja se morajo v danih razmerah zavedati, da imajo pred svojimi večjimi tekmeci določene konkurenčne prednosti, ki jih velja izkoristiti. Med njimi so izrednega pomena zlasti tri:

  • trdno sklenjene vezi s kupci, strankami in partnerji,
  • fleksibilnost, ki jim omogoča izredno hitro prilagajanje spremembam na trgu in razvoj inovativnih storitev ter izdelkov,
  • možnost spremenjenega modela poslovanja.

Te prednosti morajo mala in srednja podjetja izkoristiti, da bi se čim bolj izognila poslovnim težavam v prihodnje.  

Kako vam lahko pomagamo?

Zgoraj opisani izzivi od podjetij zahtevajo vpeljavo primerne poslovnoinformacijske rešitve. Da se boste lahko posvetili razvoju podjetja in strateškim usmeritvam, vam družba Avtenta omogoča najnovejšo SAP ERP rešitev, to je SAP S/4HANA, ki vam bo stala ob strani z vsemi implementiranimi rešitvami za rast podjetja in konkurenčnost na globalnem trgu.

Ključna priporočila in ugotovitve o poslovanju podjetij v času po koronakrizi so na podlagi raziskave naslednja:

  • Najpomembnejša je uporabniška izkušnja. Izsledki iz raziskave namreč kažejo, da je bila uporabniška izkušnja prepoznana kot prioritetna naloga majhnih in srednjih podjetij tudi v času epidemije. Podjetja so jo obravnavala prednostno, celo pred povečanjem dobičkonosnosti in zmanjšanjem tveganja.
  • Enako ključne so tudi izkušnje zaposlenih. Izboljšanje učinkovitosti zaposlenih in zadržanje vrhunskih talentov je v krizi izjemnega pomena, zato so vodstveni kadri najbolj uspešnih podjetij kot svoj drugi najpomembnejši strateški cilj navedli poudarek znanju in veščinam zaposlenih.
  • Šibko točko podjetij predstavljajo analitični podatki, ki bi bili v podporo sprejemanju odločitev. Razkorak med zbiranjem in analiziranjem podatkov preprečuje možnosti za izboljšanje uporabniške izkušnje ali izkušnje zaposlenih, odzivanje na spremembe na trgu in izkoristku naložb, ki so bile namenjene za tehnološke nadgradnje. Medtem ko je epidemija napredovala, so vprašani v raziskavi navajali odločno pomanjkanje analitičnih podatkov na različnih delovnih področjih, ki bi jih usmerjali pri sprejemanju odločitev.
  • Digitalna transformacija je prednostna naloga za majhna in srednje velika podjetja. Sodelujoči v raziskavi pričakujejo velik napredek v smeri digitalne transformacije, epidemija je dala tej preobrazbi izjemen pospešek. Digitalna preobrazba podjetij je neizogibna, če si podjetja želijo biti prilagodljiva na vedno bolj zahtevnem in nenehno spreminjajočem se okolju v prihodnosti.

Preberite tudi

Pustite svojim zaposlenim, da delajo posel, ki koristi vašemu podjetju!
Preberi več
3 razlogi za SAP
3 razlogi, zakaj je za najboljše zdaj pravi čas za SAP
Preberi več
Kako je koronavirus spremenil naše delo v digitalni prihodnosti
Kako je koronavirus spremenil naše delo v digitalni prihodnosti
Preberi več
X

Ne zamudite naših novic

Sporočila pošiljamo enkrat mesečno, nanašajo pa se na nove zapise, priročnike, dogodke in druge koristne vsebine s področja dokumentnih sistemov in SAP rešitev.