Info portal

BREZPAPIRNO POSLOVANJE je največji zaveznik občin pri premagovanju nižjih povprečnin

Objavljeno v kategoriji Članek za 2 minuti, 57 sekund branja Avtor članka:

Občine so ožilje Slovenije. V njih teče življenje, kujejo se nove ideje, nastajajo poslovni uspehi, tam smo doma. S pomočjo lastne marljivosti in inovativnost so odločilno sooblikovale razvoj in napredek življenjskega okolja, ki ga vidimo in čutimo vsak dan. Pri tem so smelo izkoristila evropska in druga razvojna sredstva.

Z letom 2016 je ta zgodba o uspehu resno ogrožena. Močno so se znižale povprečnine, novih evropskih sredstev pa še ni. Občine morajo hitro ukrepati, da ostajajo tudi v novih manj ugodnih razmerah agilne, učinkovite in transparentne.

Najboljše županje in župani  prehajajo na brezpapirno  poslovanje

Kakor hitro prestavimo dokumente iz registratorjev v digitalno okolje, se pogodbeni roki pretvorijo v opomnike in pogodbene obveznosti se pregledno dodelijo odgovornim osebam. Vedno vemo, kje je posamezni dokument, kdo ga je pregledal in potrdil. Ni potrebe po tiskanju ali iskanju papirnih kopij. Napak pri pretipkavanju podatkov ni več in vseskozi je zagotovljena revizijska sled vseh aktivnosti. To županjam in županom omogoča, da porabijo manj časa na administrativnih nalogah in hkrati prejmejo celovit vpogled v vsebinsko in finančno poslovanje občine ter vseh občinskih zavodov.

Hitro lahko ugotovijo, kje prihaja do neracionalnosti, kje so zamude v izvedbi načrtov ter kje prihaja do podvajanj. Ker imajo te podatke na voljo takoj, brez čakanj na poročila, sestanke, kolegije, lahko hitro sprejemajo dobro informirane odločitve in se na sestankih s sodelavci ukvarjajo z izvedbo, namesto z analizo stanja.

Poleg tega so županje in župani samodejno opozorjeni na vse pogodbene roke, dinamiko naročil in projektov, ki so v izvajanju ter o drugih pomembnih mejnikih, za katere nosijo odgovornost. Vedno, ko želijo vpogled v določen dokument, vidijo vse pogodbe, naročilnice in druge priloge.

Sedaj je pravi čas za prehod na brezpapirno poslovanje

Z njim se bistveno znižajo stroški poslovanja, zmanjšajo izgube in omogočijo drugi prihranki. Tehnologija je zrela in uporabnikom prijazna, zato ne zahteva veliko priprav na začetek uporabe. Vsi uporabniki pričakujemo, da dobimo informacije hitro, da gre za prave dokumente in da ne pride do zamud.

Odlična izbira za občine je  rešitev GovernmentConnect

Brezpapirno poslovanje omogoča vse te prednosti, rešitev Government- Connect, ki je posebej prilagojena za občine in občinske javne zavode pa je najpreprostejši način za prehod v brezpapirno poslovanje. Zaupa ji več kot 30.000 uporabnikov, ki digitalno obdela več kot milijon dokumentov mesečno. Je akreditirana pri Arhivu Republike Slovenije in skladna z zahtevami ZVDAGA in ZVOP.

Konec papirnega arhiva

Z uporabo dolgoročne elektronske hrambe lahko sprostite prostor, ki ga trenutno zavzemajo vaši papirni arhivi in dostopate do dokumentacije po elektronski poti, hkrati pa je ta dokumentacija pravno veljavna in hranjena v skladu s klasifikacijskim načrtom.

Paketne rešitve posebej  namenjene za občine

Za posamezne vidike poslovanja in za lažji prehod na brezpapirno poslovanje smo v Avtenti pripravili izbrane module, ki jih je mogoče poljubno uvajati glede na potrebe posamezne občine: Vzpostavitev vodenja pogodb ali sestankov in uvedba modula ISO – sistema kakovosti.

Brezpapirno poslovanje lahko močno prispeva k uspehu in nižjim tveganjem vsake občine. Prepričajte se o prednostih, ki vam jih ponudi. V Avtenti vam bodo naši predstavniki z veseljem predstavili preizkušene rešitve. S tem boste storili prvi pomemben korak k še bolj preglednemu, varnemu in uspešnemu upravljanju vaših občin.

Si želite tudi vi povezati vse procese v podjetju in početi to, v čemer ste dobri, še bolje.

POŠLJI POVPRAŠEVANJE