
Ob vseh turbulencah zaradi epidemije, ko je za uspeh podjetja nujno zadovoljstvo strank, je seveda enako pomembno vprašanje, kako zaposlene opremiti s podatki, da bodo poznali potrebe in obnašanje svojih strank. To je dolgoročno ključnega pomena za to, da je podjetje sposobno doseči zadovoljstvo strank z njihovimi storitvami in izdelki. Za to pa so nujno potrebna orodja, ki zaposlenim omogočajo obdelavo podatkov o potrebah strank.
Oxfordska študija analitske hiše Oxford Economics »Digital, Resilient, and Experience-Driven« ugotavlja, da so letošnje krizne razmere ponovno poudarile pomen učinkovite uporabniške izkušnje, vključevanja zaposlenih in grajenja zaupanja z obstoječimi partnerji. Prav trdne osebne povezave navsezadnje podpirajo prožnost in obenem vzdržljivost organizacij.
Vprašani v raziskavi kot najpomembnejše dejavnike za izboljšanje uporabniške izkušnje navajajo kakovostne izdelke in storitve, ki jim sledi točna in zanesljiva dostava, varovanje osebnih podatkov in konkurenčne cene.
Kaj lahko podjetja naredijo za zadovoljstvo zaposlenih?
Kot navajajo vodilni kadri v raziskavi, je zavedanje o smiselnosti dela pri zaposlenih skoraj enako pomembna kot višina njihove plače, kar se odraža v angažiranosti in zadovoljstvu zaposlenih. Priložnosti za izobraževanje in razvoj kadrov, prilagodljiv delovni čas in delo na daljavo ter tehnologija, ki je enostavna za uporabo, se prav tako štejejo kot zelo pomembne pri večini vprašanih.
Epidemija lahko spremeni način, kako bodo vodstveni kadri posodabljali procese upravljanja s kadri in talenti, saj raziskava kaže, da se v podjetja uvajajo vedno večji poudarki o učinkovitem vodenju, pomenu in namenu dela, jasnosti poslovne strategije in družbeno ozaveščenemu načinu poslovanja.
Preobrazba podjetja je v danem trenutku ključnega pomena
Izboljšanje uporabniške izkušnje kupcev in strank se ne bo zgodila z nespremenjenim poslovanjem, kot smo ga bili vajeni. Vsako področje, celoten cikel nabave, marketinga in računovodstva, mora svoje procese standardizirati, izboljšati komunikacijo in poiskati načine za povečanje učinkovitosti, rasti in inovacij v podjetju.
Uvajanje tovrstnih izboljšav predstavlja trd oreh tudi za manjše organizacije, izziv za doseganje strateških ciljev pa v večini organizacij predstavlja koordinacija in sodelovanje med oddelki. Izziv predstavlja tudi dejstvo, da se organizacije zanašajo na različne oddelke za izboljšanje zadovoljstva strank in zaposlenih – večina s tem misli na oddelke za pomoč uporabnikom, prodajo in marketing, ki predstavljajo oddelke za izboljšanje uporabniške izkušnje, medtem ko kadrovski oddelek običajno prevzame vodilno vlogo pri izkušnjah zaposlenih.
Tehnologija izboljšuje uporabniško izkušnjo
Novi tehnološki preboji na področjih, kot so analiza podatkov, avtomatizacija in umetna inteligenca, bodo postajali vse bolj pomembni za majhna in srednje velika podjetja, ki si prizadevajo za razvoj personaliziranih in ekonomsko učinkovitih odnosov s strankami in zaposlenimi. Med dvema tretjinama in tremi četrtinami vprašanih anketirancev meni, da so digitalne tehnologije že bistveno izboljšale izkušnje njihovih strank in zaposlenih.
Večina podjetij, zajetih v raziskavo, potrebuje več analitično pridobljenih informacij, ki bi podpirala poslovno-strateške cilje in prizadevanja za digitalno preobrazbo. V praksi to pomeni, da se mnogi na podlagi obstoječih informacij ne zmorejo več pravilo odločati o morebitnem povečanju rasti, učinkovitosti ali delovanju v času kriznih razmer. Raziskava kaže, da morajo podjetja za rešitev nastalega problema na novo ovrednotiti informacije uporabnikov, notranjih virov in ostalih deležnikov. Obenem pa je nujno treba zagotoviti, da bodo v prihodnje opremljeni z informacijami in veščinami, ki jih potrebujejo za poslovanje in sprejemanje pravih odločitev.
Vas zanima, kako je to sploh mogoče doseči? Uspešna podjetja vedo, da jim to omogoča najnovejši informacijski sistem SAP S/4HANA, namenjen tako majhnim in srednjim kot tudi velikim podjetjem.