Info portal

Kakšne koristi podjetju prinaša hitra in učinkovita podpora pri sistemu SAP

Objavljeno v kategoriji Članek za 2 minuti, 47 sekund branja Avtor članka:

Ste se kdaj vprašali, koliko sistemskih rešitev in prilagoditev je bilo potrebnih lani, ko je vlada za pomoč podjetjem, ki jih je prizadela epidemija, sprejela kar sedem različnih sistemskih ukrepov pomoči, imenovanih PKP? Kaj je to pomenilo v velikih proizvodnih podjetjih, kjer so morali obračunati plače, vnesti oblike pomoči ali subvencije, obračunati različno prisotnost zaposlenih, ali delo na domu ali čakanje na delo? Avtentina ekipa SAP svetovalcev se lahko pohvali s hitrim in uspešnim odzivanjem na vse zahteve lanskega leta.

Kakšno podporo na lokalizacijskem področju nudi SAP?

Podjetje SAP svoj sistem za izvajanje podpore podjetjem stalno nadgrajuje, popravke v podjetja na mikroravni vnašajo certificirane ekipe lokalnih SAP partnerjev. Ko podjetje SAP naredi novo lokalizacijsko rešitev, jo testira s svojimi zunanjimi SAP partnerji pri njihovih strankah, ki se prijavijo v pilotne programe. Podporo na lokalizacijskem zakonodajnem področju zagotavlja SAP kot krovna organizacija. Stranka ima s tem zagotovilo za dolgoročno podporo, obenem pa, ko njeno poslovanje raste in se širi v več držav lahko pričakuje enako kakovostno podporo za celotno skupino.

Kako SAP svetovalci vnašajo popravke v sistem? Vsak popravek se najprej naloži v sistem Quality Assurance System, kjer poteka testiranje. Nato sledi testiranje pri stranki in če vnos popravka normalno deluje, se popravek vnese na produkcijo. Čas, potreben za izpeljavo popravka, je odvisen od kompleksnosti popravka in dinamike popravkov, pojasnjuje Peter Plesničar, ki na Avtenti vodi ekipo SAP svetovalcev. Kako je ekipi SAP svetovalcev na Avtenti uspelo uspešno reševati zahtevke v lanskem koronskem letu? Apliciranje popravkov v SAP sistem zaradi vladnih paketov pomoči oziroma PKP je predstavljala ekstremno situacijo, verjetno časovni pritisk še nikoli ni bil takšen, kot je bil teh okoliščinah. A smo pri vseh strankah uspešno izpeljali popravke.«

Kako poteka reševanje incidentov

SAP svojim strankam nudi licenčno vzdrževanje, imenovano SAP Enterprise Support, ki poleg rednega zagotavljanja popravkov in kontinuitete storitev pri stranki pokriva tudi kritično področje odpravljanje incidentov. SAP namreč zagotavlja visoko intenzivnost odpravljanja incidentov v delovanju sistema.

Reševanje poteka v treh različnih ravneh:

  1. Ko posamezni uporabnik v podjetju zazna incident v delovanju sistema SAP, zaprosi za pomoč svojo enoto za pomoč v podjetju (help desk).
  2. Če mu v podjetju ne morejo pomagati, priskočijo na pomoč SAP svetovalci zunanjega partnerja.
  3. Če tudi SAP svetovalci ne uspejo rešiti incidenta in gre očitno za napako v sistemu, se v reševanje neposredno vključi podjetje SAP. Zaveza podjetja SAP je, da takšne incidente, ki kritično vplivajo na poslovanje podjetja, rešuje prioritetno.

Za svoje stranke, ki imajo tudi storitev SAP Enterprise Support, podjetje SAP nudi še dodatne možnosti. Ena od njih je preverjanje kakovosti (Quality Check), kjer podjetje lahko enkrat letno angažira SAP, da preveri ustreznost nastavitev sistema in drugih kakovostnih parametrov delovanja sistema. Stranki so na voljo tudi druge storitve SAP, ki se osredotočajo na vsebinsko in tehnično delovanje sistema.

Vas zanimajo še dodatne informacije, katere storitve vam lahko ponudi ekipa SAP svetovalcev za vaše podjetje?
Pišite nam na ivan.papic@avtenta.si, zagotavljamo vam hiter in konkreten odgovor.

Preberite tudi

Ali znate uporabljati analizo dobičkonosnosti pri prodaji vaših izdelkov?
Preberi več
Nepogrešljive storitve, ki vam jih zagotavlja izkušena ekipa SAP svetovalcev
Preberi več
Poznate te tri ključne prednosti novega sistema SAP S/4HANA?
Preberi več
X

Ne zamudite naših novic

Sporočila pošiljamo enkrat mesečno, nanašajo pa se na nove zapise, priročnike, dogodke in druge koristne vsebine s področja dokumentnih sistemov in SAP rešitev.