Info portal

Zavarovalnica Triglav vzpostavila proces vhodne pošte

Objavljeno v kategoriji Članek za 1 minuta, 44 sekund branja Avtor članka:

Avtenta, ki z vodilno slovensko zavarovalnico sodeluje pri implementaciji dokumentnega sistema za brezpapirno poslovanje BusinessConnect, je v Zavarovalnici Triglav uspešno vzpostavila modul vložišče s poudarkom na vhodni pošti in izvedla izobraževanje za vse uporabnike omenjenega dokumentnega sistema.

V sklopu projekta potekajo tudi analize posameznih procesov, ki bodo podprti v dokumentnem sistemu in bodo zaposlenim v Zavarovalnici Triglav olajšali ter poenostavili delo, predvsem pa skrajšali čas za posamezne postopke. Poleg tega je eden ključnih ciljev partnerstva zmanjšati količino porabljenega papirja, s čimer zavarovalnica sledi svojemu trajnostnemu razvoju.

Avtentita skrbnica za BusinessConnect v Zavarovalnici Triglav Saša Špolar je ob uspešnem zaključku implementacije modula vložišče dejala: »Naš cilj je, da čim več procesov, ki potekajo v zavarovalnici, povežemo z dokumentnim sistemom, s čimer bomo znatno olajšali delo zaposlenih in posledično dvignili kakovost storitev Zavarovalnice Triglav, kar se bo odražalo tudi pri zadovoljstvu njihovih zavarovancev.«

Za nadzor in uspešno prilagoditev ter razvoj vseh rešitev dokumentnega sistema BusinessConnect je na strani Zavarovalnice Triglav pristojen pomočnik direktorja Matjaž Rebula. Slednji je izpostavil predvsem profesionalnost in poznavanje različnih rešitev, ki so jih pokazali Avtentini strokovnjaki pri implementaciji sistema.

Direktor službe za varnost, logistiko in splošne zadeve v zavarovalnici Robert Špehar, ki je odgovoren tudi za implementacijo sistema BusinessConnect za digitalizacijo nezavarovalne dokumentacije, pa izpostavlja učinkovitost, strokovnost in ažurnost sodelavcev Avtente pri uvedbi modula vložišče.

Vodja produkta BusinessConnect Mojca Skok o projektu implementacije dokumentnega sistema v Zavarovalnici Triglav pa meni: »Sledimo najnovejšim trendom na področju digitalizacije in za svoje stranke poiščemo ali razvijemo ustrezne rešitve. Najbolj smo ponosni, ko stranka v celoti preide na brezpapirno poslovanje. To pomeni, da se podjetje ni odločilo le za novo tehnologijo, temveč je spremenilo tudi svoje procese, ki so olajšali delo zaposlenim in dvignili raven kakovosti storitev.«

Preberite tudi

Izkušnja župana: Digitalizacija občin ni prihodnost, temveč sedanjost!
Preberi več
Katero rešitev izbrati za upravljanje z dokumenti?
Preberi več
Kaj potrebujejo zmagovalci leta 2023
Preberi več
X

Ne zamudite naših novic

Sporočila pošiljamo enkrat mesečno, nanašajo pa se na nove zapise, priročnike, dogodke in druge koristne vsebine s področja dokumentnih sistemov in SAP rešitev.