Info portal

Naj vam odplakne stroške, ne pa prihodkov

Objavljeno v kategoriji Članek za 3 minute, 42 sekund branja Avtor članka:

Ali ima direktor komunalnega podjetja v času, ko cene surovin naraščajo in se količina odpadkov povečuje, na voljo res edino možnost, da stroške prevali na občane? Pa mu bo župan dovolil podražitev storitev, še zlasti ob misli na prihajajoče volitve in javnem pritisku na zniževanje stroškov? Ali pa koronavirus vendarle omogoča rešitve za cenejše in vitkejše poslovanje komunalnih podjetij?

Najprej eno vprašanje o stroških in priložnosti, kje jih je možno znižati: Kaj menite, koliko znaša strošek komunalnega podjetja za pošiljanje položnic za plačilo komunalnih storitev v občini s približno 15 tisoč prebivalci? Odgovor je: Več, kot znaša povprečna slovenska plača! Preprost izračun je sledeč: Obdelava in pošiljanje ene položnice stane komunalno podjetje približno 45 centov. Občina s 15 tisoč prebivalci ima okoli pet tisoč gospodinjstev, zaradi česar je mesečni strošek pošiljanja položnic okoli 2.250 evrov, to pa na leto znese kar 27.000 evrov! Opisan je le primer položnic, pomislite pa, koliko ima komunalno podjetje tekočega papirnega poslovanja in kakšni so možni prihranki …

Verjetno starejši prebivalci ne bodo naklonjeni odpravi klasičnih položnic, ampak še vedno govorimo o manjšem delu občanov. Največja ovira pri prehodu na brezpapirno poslovanje je pravzaprav navada, ki je kot železna srajca. Toda prav koronski čas je pravi za razmislek o modernizaciji poslovanja komunalnega podjetja in odgovore, kaj prinaša trend digitalizacije in brezpapirnega poslovanja.

Strokovnjaki v družbi Avtenta so imeli v mislih prav izzive direktorjev komunalnih podjetij, zato so zanje razvili rešitev, ki strošek zamudnega in dragega papirnega poslovanja znatno poceni. To je storitev GovernmentConnect, ki omogoča komunalnim podjetjem brezpapirno poslovanje in izjemno fleksibilnost pri poslovanju.

Ključne značilnosti, ki jih GovernmentConnect zagotavlja komunalnim podjetjem, so:

  • Stroški, povezani s papirjem, se občutno zmanjšajo, prav tako se zmanjša količina papirja.
  • Vaši zaposleni imajo dostop do dokumentov od kjerkoli, s čimer se poveča njihova učinkovitost, obenem pa tudi pregled nad delovnimi procesi. Odzivnost zaposlenih pri potrjevanju dokumentov je po naših izkušnjah mnogo hitrejša.
  • Tok dokumentov je hitrejši. Omogočeno je procesno potrjevanje in digitalno podpisovanje dokumentov s kvalificiranimi digitalnimi potrdili.
  • Arhiviranje potrebnih dokumentov je lažje in manj kompleksnejše.
  • Hitrejše in lažje iskanje dokumentov, ko jih potrebujete.

Se kot direktor komunalnega podjetja še sprašujete, kakšne koristi boste imeli, če vam Avtenta implementira dokumentni sistem GovernmentConnect?

Prepričani smo, in to govorimo na podlagi desetletnih izkušenj, da bo zadovoljstvo vaših strank višje, saj bo tudi kakovost vaših storitev višja, proces vašega načrtovanja bo boljši, v podjetju se bo dvignila fleksibilnost, kar bo pripomoglo k boljšemu poslovnemu izidu podjetja. Nikar ne zanemarite niti nižjih administrativnih in operativnih stroškov, o katerih smo pisali že zgoraj, višji dodani vrednosti in višji produktivnosti.

Sodobni elektronski dokumentni sistem za brezpapirno poslovanje ima vse, kar potrebujejo mali in veliki uporabniki. GovernmentConnect je rešitev za sodobno pisarniško poslovanje, ki vsebuje enostaven zajem, evidentiranje, klasificiranje in podpisovanje dokumentov, elektronsko podpisovanje z digitalno identiteto uporabnikov, zakonsko skladno e-hrambo, elektronsko izmenjavo dokumentov ter vodenje ZUP postopkov. Omogoča tudi striktno revizijsko sled.

»Z brezpapirnim poslovanjem sledimo našemu poslanstvu pri ohranjanju naravnih virov, obenem pa je največja prednost takšnega poslovanja predvsem to, da so vsi dokumenti varno shranjeni na enem mestu, so hitro dostopni, manj je nepotrebnega iskanja in manj je možnosti za napake. Seveda pa bomo tudi v prihodnje uvajali ukrepe, s katerimi bomo dosegli popolno brezpapirno poslovanje,« svojo izkušnjo opisuje Darja Figelj, direktorica podjetja za zbiranje in predelavo odpadnih surovin Interseroh, ki dokumentni sistem v podjetju uporablja že več kot eno leto.

Ker smo prepričani, da nikakor nočete zamuditi napredka, temveč hočete svoje komunalno podjetje modernizirati in digitalizirati, smo vam z veseljem na voljo za dodatne informacije. Pišete nam lahko na sasa.spolar@avtenta.si.

Preberite tudi

Kakšna je moderna in uspešna slovenska občina?
Preberi več
Kako je koronavirus spremenil naše delo v digitalni prihodnosti
Kako je koronavirus spremenil naše delo v digitalni prihodnosti
Preberi več
5 razlogov, zakaj vaše podjetje potrebuje dokumentni sistem
Preberi več
X

Ne zamudite naših novic

Sporočila pošiljamo enkrat mesečno, nanašajo pa se na nove zapise, priročnike, dogodke in druge koristne vsebine s področja dokumentnih sistemov in SAP rešitev.