Info portal

Nasvet kadrovske strokovnjakinje: Kakšne službe privlačijo mlade v proizvodna podjetja

Objavljeno v kategoriji Članek za 2 minuti, 23 sekund branja Avtor članka:

Kadrovska strokovnjakinja Tina Novak Kač, partnerka v kadrovski agenciji Competo, svetuje, kako naj proizvodna podjetja vodijo svojo kadrovsko politiko v razmerah pravih bojev za najboljše kadre.

 

»Privlačna so podjetja, ki podpirajo odprto poslovno okolje, vpeljujejo sodobne kadrovske sisteme, spodbujajo transparentne sisteme nagrajevanja in jasne korake napredovanja, saj mladi želijo vedeti, v kateri smeri se bo razvijala njihova poslovna pot.«

Tina Novak Kač iz kadrovske agencije Competo

Kaj lahko proizvodna podjetja ponudijo tehničnim kadrom, ki prihajajo iz mlajših generacij?

Mladi želijo še bolj kot ostale generacije razumeti, kako lahko prispevajo k širši viziji in strategiji podjetja. Želijo razumeti, kako se cilji podjetja prenašajo do nivoja posameznika, da najdejo v delu smisel. Privlačna so podjetja, ki podpirajo odprto poslovno okolje, vpeljujejo sodobne kadrovske sisteme, ki spodbujajo transparentne sisteme nagrajevanja in jasne korake napredovanja, saj mladi želijo vedeti, v kateri smeri se bo razvijala njihova poslovna pot. Predvsem pa naj spodbujajo odprto kulturo in komunikacijo, ki je za mlade ključna.

Kakšen je pomen razvoja v proizvodnih podjetjih?

Proizvodna podjetja visoko tehnoloških izdelkov so privlačna za vse generacije in še posebno za mlajše kadre. Privlačna so, še bolj pa bodo v prihodnje, zlasti tista proizvodna podjetja, ki vlagajo v sodobno tehnologijo na področju industrije 4.0. Privlačna so podjetja, ki so usmerjena v prihodnost in trajnost. Dodatno prednost pri iskanju kadrov predstavlja lastni razvojni oddelki podjetja.

Kaj svetujete proizvodnim podjetjem, kako do najboljših kadrov?

Proizvodnim podjetjem, ki v zdajšnji konjunkturi iščejo nove sodelavce, svetujem, naj vse svoje prednosti povežejo v privlačno in zaželeno znamko delodajalca. Poudarjam, kako pomembno je, da je podoba, ki jo podjetje prikazuje na trgu, odsev realne situacije v podjetju. Slabega vodenja, slabega internega komuniciranja ali toksičnih odnosov ni mogoče zapakirati v privlačno javno podobo.

S čim lahko proizvodna podjetja še privabljajo mlade tehnične kadre?

Za mlade je pomembna tudi možnost mednarodne kariere, če je podjetje del mednarodne skupine. V zadnjem času je pomembna tudi fleksibilnost glede lokacije delovnega mesta – hibriden način dela, torej kombinacija dela na daljavo in v pisarnah, ali pa lokalna pisarna za ključne kadre, kjer to omogoča delovni proces. Tako je na primer proizvodno podjetje s Štajerske svoj razvojni oddelek odprlo tudi v Ljubljani, saj lažje pridobijo mlajšo generacijo tehničnih kadrov.

Kako pomembno je komuniciranje strategije in ciljev, ki jih ima podjetje? Do katere ravni zaposlenih je pomembno, da pridejo informacije?

Transparentnost je vedno bolj pomembna, zaposleni ne želijo delati za druge, ampak želijo najti sebe v poslovni zgodbi. Želijo stalne povratne informacije in nenehno informacije o realnem stanju v podjetju – tako o dosežkih, kot tudi o morebitnih težavah.

Preberite tudi

Kako dobro poznate vaše zaposlene, kakšne kompetence in veščine imajo?
Preberi več
Digialni pomočnik kadrovskih strokovnjakov v kadrovski službi
Preberi več
Tri ključna vprašanja, kako vam lahko kadrovski modul pomaga pri vodenju
Preberi več
X

Ne zamudite naših novic

Sporočila pošiljamo enkrat mesečno, nanašajo pa se na nove zapise, priročnike, dogodke in druge koristne vsebine s področja dokumentnih sistemov in SAP rešitev.