Info portal

Nepogrešljive storitve, ki vam jih zagotavlja izkušena ekipa SAP svetovalcev

Objavljeno v kategoriji Članek za 2 minuti, 15 sekund branja Avtor članka:

Ali vaše podjetje kot hčerinsko podjetje velike tuje multinacionalke potrebuje lokalnega partnerja za sistem SAP ali pa se lahko v celoti zanesete na ekipo strokovnjakov matičnega podjetja v tujini?

Naj vam predstavimo dve storitvi, za katere naše zdajšnje stranke pravijo, da si ne predstavljajo več poslovanja brez njih. V Avtenti, hčerinski družbi Telekoma Slovenije smo jih pridobili izključno z našo komptentnostjo, saj imamo veliko znanja o logistiki, proizvodnji in kontrolingu, naša ekipa 30 svetovalcev pa ima kredibilnost, ki ji stranke zaupajo.

Prva storitev je SAP Enterprise Support, to je licenčno vzdrževanje, ki naši stranki prinaša vse nove različice sistema SAP ter vse popravke in nove funkcionalnosti, ki jih podjetje SAP dodaja v najnovejše različice. Obenem je s storitvijo SAP Enterprise Support zagotovljena tudi popolna podpora lokalizacijskih novosti in pomoč, kadar se pojavijo težave pri programski opremi.

Druga storitev, in sicer podpora na lokalizacijskem področju, je zanimiva zlasti za hčerke tujih podjetij v Sloveniji, ki uporabljajo sistem SAP. Ta podpora se nanaša predvsem na dve področji, in sicer obračun plač in računovodstvo. Obe področji sta specifični za vsako državo. Hčerinsko podjetje v Sloveniji ima osnovno podporo za sistem SAP pri svojem matičnem podjetju, medtem ko za specifična področja najame lokalnega partnerja.

Dovolite, da vam odgovorimo na tri najpogostejša vprašanja, ki jih slišimo od strank, ki se zanimajo za opisani storitvi:

Prvo vprašanje: Kdo ponuja SAP Enterprise Support?

Za učinkovito in zanesljivo storitev je priporočljivo izbrati SAP partnerja, ki ima profesionalno podporno organizacijo z različnimi profili SAP svetovalcev, tako sistemskimi kot vsebinskimi.

Drugo vprašanje: Kakšna je vloga SAP partnerja?

Predvsem dvojna: da dobro pozna stranko in posebnosti njenega poslovanja ter da učinkovito analizira vsako prijavo, ki jo uspešno reši ali predlaga rešitev.

Tretje vprašanje: Zakaj izbrati našo ekipo z več kot 30 SAP svetovalci?

Ker to ekipo najprej odlikuje hitra odzivnost in nato zagotovilo, da bo za vas pripravljala redna priporočila in informacije o novostih ter rešitvah v sistemu SAP. Stranka obenem dobi tudi izbran nabor dodatnih storitev, ki ji pomagajo pri boljši izrabi SAP rešitev, optimizaciji in uvedbi novosti. Ekipa SAP svetovalcev ima kompetence in izkušnje s sistemom SAP. Obenem so vam na voljo še dodatne storitve, ki vam jih v Sloveniji lahko nudi le Telekom Slovenije, to pa so zlasti visoka raven zagotovljene kibernetske varnosti in pa zaledna podpora.

Preberite tudi

V Kovintradu so odločeni, svoje poslovanje bodo v poldrugem letu povsem digitalizirali
Preberi več
Poznate te tri ključne prednosti novega sistema SAP S/4HANA?
Preberi več
SAP razkriva, kakšni bodo posli v prihodnosti
Preberi več