Info portal

Podjetniški sklad razkriva načrt za razpis za digitalizacijo podjetij

Objavljeno v kategoriji Članek za 1 minuta, 56 sekund branja Avtor članka:

Dobra novica in spodbuda za podjetnike, ki se nameravajo prijaviti na razpis P4D Podjetniškega sklada za digitalizacijo podjetij: razpis bo objavljen kmalu, na Podjetniškem skladu upajo, da bo to že v juniju. Na prvem roku odpiranja bo na razpolago 20 milijonov evrov, podjetja pa bodo imela čas za porabo dodeljenih sredstev do prvega oktobra prihodnje leto.

Vodja sektorja finančnih spodbud pri Podjetniškem skladu Boštjan Vidovič pojasnjuje tri ključne podatke, ki jih morate vedeti o razpisu za digitalno transformacijo:

1. Časovnica razpisa

Razpis bo objavljen predvidoma junija, podjetja bodo morala vlogo za prijavo na razpis oddati do konca avgusta, odgovore o uspešnosti prijave pa bodo dobili do konca leta 2021. Projekt bodo podjetja morala izvesti do prvega oktobra 2022.

2. Sredstva

V objavljenem razpisu bo na voljo 20 milijonov evrov za prvi rok odpiranja vlog. Ta sredstva bo treba porabiti do prvega oktobra 2022, na drugem roku, ki bo predvidoma februarja 2022 pa bo na voljo še 10 milijonov evrov. Sredstva iz drugega roka bodo na voljo v letu 2023 in sicer najkasneje do 1. 10. 2023. Podjetje lahko na razpisu pridobi do 100 tisoč evrov spodbude.

3. Kateri projekti se bodo upoštevali

Podjetje, ki bo do določenega datuma, najverjetneje bo to prvi september 2021, oddalo vlogo na Podjetniški sklad, bo najkasneje decembra dobilo odgovor o uspešnosti svoje vloge. Podjetja, ki jim bo sklad pozitivno odobril vlogo, imajo možnost izvesti projekt do 1. oktobra 2022. Ker pa v nekaterih podjetjih že potekajo projekti za digitalno transformacijo, bodo lahko za prijavo na razpis vključili tudi stroške od 1. 10. 2020, ob pogoju, da projekt še ni v celoti zaključen pred septembrom 2021.

Priložnost za pomoč je tudi digitalna transformacija za brezpapirno poslovanje

Eden od projektov digitalne transformacije podjetja, ki lahko kandidira za sredstva Podjetniškega sklada, je tudi uvedba dokumentnega sistema BusinessConnect, ki omogoča brezpapirno poslovanje. Z implementacijo sistema BusinessConnect ima dolgoletne izkušnje in vrsto referenc Avtenta, hčerinsko podjetje Telekoma Slovenije. Dokumentni sistem omogoča upravljanje toka dokumentov, hrambo dokumentov in digitalno podpisovanje dokumentov.

Ključne prednosti uporabe dokumentnega sistema so digitalizacija delovnih procesov ter znatni prihranki na času zaposlenih in materialnih stroških. Obenem pa je v teh koronskih časih treba izpostaviti tudi to, da je delo z dokumentnim sistemom BusinessConnect možno od kjerkoli.

 

Preberite tudi

Kako zaposlene prepričati, da začnejo uporabljati dokumentni sistem?
Preberi več
6 razlogov, zakaj občine potrebujejo najboljši dokumentni sistem
Preberi več
X

Ne zamudite naših novic

Sporočila pošiljamo enkrat mesečno, nanašajo pa se na nove zapise, priročnike, dogodke in druge koristne vsebine s področja dokumentnih sistemov in SAP rešitev.