Info portal

Prilagojen, nadgrajen in razvit za potrebe odvetnikov!

Objavljeno v kategoriji Članek za 2 minuti, 10 sekund branja Avtor članka:

Dovolite, da vam predstavimo ključne novosti obstoječega dokumentnega sistema JusticeConnect, ki smo ga v sodelovanju z Odvetniško pisarno Senica & partnerji, d.o.o., nadgradili z določenimi specifikami, značilnimi za odvetniške storitve, kot so naprimer avtomatizirana priprava specifikacij, stroškovnikov in opomnikov.

SPECIFIKACIJA

Funkcionalnost Specifikacija v JusticeConnect je obračun po spisu, ki omogoča odvetniku natančno vodenje dnevnika, kaj in koliko je delal na določenem spisu. To opravilo omogoča vodenje porabe časa in stroškov za stranko, sistem omogoča zelo enostaven obračun.  

Podprte so avtomatizirane specifikacije za različne vrste obračuna (splošna urna postavka, urna postavka po nosilcu, pavšal brez ali z dodatnimi urami). Funkcionalnost Specifikacija omogoča izpis vseh zabeleženih podatkov v excel, ki je stranki tudi priložen k računu.

Kot tudi odsotnosti iz pisarne in tudi kilometrina, ki jo je odvetnik porabil na službeni poti v obračunanem obdobju.

 

STROŠKOVNIK

Stroškovnik je identična funkcionalnost, kot je Specifikacija, le da gre za standardiziran obračun sodiščem po odvetniških tarifah.

Funkcionalnost omogoča avtomatičen izračun točk pri sodnih spisih.

 

OPOMNIKI

Ker so roki ključni v odvetništvu, so opomniki v dokumentnem sistemu JusticeConnect do potankosti razdelani. Vsak opomnik tako odvetniku omogoča, da vidi v svojem koledarju vse opomnike, vsak ta opomnik vsebuje tudi link na spis, ki ga mora odvetnik zaključiti.  

JusticeConnect omogoča možnost nastavitve rokov za opomnike. Odvetnik lahko dobi opomnik 15 dni pred potekom, 5 dni pred potekom, en dan in en dan pred zadnjim delovnim dnem pred potekom.

 

Obenem pa vam JusticeConnect omogoča tudi:

  1. Vsi dokumenti, ki jih potrebuje vaša odvetniška pisarna in njeni zaposleni, so v elektronski obliki, dostopni kjerkoli in kadarkoli prek aplikacije. Lahko ste ali na dopustu ali v sodni dvorani, dokumenti so vam dostopni!
  2. JusticeConnect ima odličen dokumentarno-arhivski sistem, ki omogoča iskanje dokumentov po najrazličnejših kriterijih. Kjerkoli in kadarkoli lahko najdete spis iz vašega arhiva po zgolj ključnih besedah.
  3. Dokumentni sistem JusticeConnect vsebuje revizijsko sled, ki prikazuje vse spremembe na spisih. Na enem mestu imate zbrano, kako se je dokument spreminjal ter kdo je kaj v njega dodajal.
  4. Modul vložišče v celoti podpira pisarniško poslovanje ter omogoča vso vhodno in izhodno pošto v elektronski obliki.
  5. Poslovanje odvetniške pisarne z znatno manjšo porabo papirja je okolju prijazno poslovanje.

 

Preberite tudi

Sploh lahko vodite e-odvetniško pisarno brez najboljšega dokumentnega sistema?
Preberi več
X

Ne zamudite naših novic

Sporočila pošiljamo enkrat mesečno, nanašajo pa se na nove zapise, priročnike, dogodke in druge koristne vsebine s področja dokumentnih sistemov in SAP rešitev.