Info portal

Privilegirana podjetja za digitalizacijo poslovanja izberejo slovenskega ponudnika

Objavljeno v kategoriji Članek za 2 minuti, 12 sekund branja Avtor članka:

Digitalizacija poslovanja v 21. stoletju ni več vprašanje, ampak odgovor na vse hitrejše tehnološke spremembe in inovacije. Ta način poslovanja pa ni samo stroškovno in časovno učinkovit, temveč zagotavlja tudi fleksibilno in učinkovito ravnanje z dokumenti, hodi po poti trajnosti in omogoča vpoglede v zbirko dokumentov od kjerkoli in kadarkoli. Produkti družine xConnect so lahko nameščeni na lastni infrastrukturi ali v varnem oblaku, delujejo pa v skladu s slovensko zakonodajo in podpirajo ZUP postopke. 

20 let slovenskega razvoja in znanja se odseva v produktih xConnect

Pri implementaciji novih rešitev in sistemov, ki za večino zaposlenih pomeni dodatno začasno obremenitev in stres, ki spremlja novosti, zagotavljamo odzivno podporo, sodelovanje s strokovno ekipo – skupaj poskrbimo za učinkovit in neboleč digitalni prehod. Lingvistične bariere vam pri izbiri ponudnika slovenske rešitve za brezpapirno poslovanje ne bo potrebno preskočiti – ker smo del domačega poslovnega okolja razumemo potrebe in posebnosti slovenskih podjetij, prilagodimo se tudi z rešitvami po meri stranke. Slovensko podjetje Margis z bogatimi izkušnjami v softverski industriji je vodilni ponudnik poslovnih rešitev, programskih storitev in generičnih produktov, ekipa Avtentinih strokovnjakov pa poskrbi za hitro, brezskrbno, varno in zanesljivo implementacijo produktov in transformacijo v svet digitalnega poslovanja.

Razumemo vaše poslovne izzive

Avtentini strokovnjaki razumejo izzive slovenskega gospodarstva, potrebe in pričakovanja podjetij vseh velikosti in delujejo v smeri izboljševanja učinkovitosti poslovanja javne uprave in gospodarskih družb. Najzahtevnejše poslovne rešitve zagotovimo in dobavimo tudi naši matični družbi, Telekomu Slovenije.

V skladu z zakonodajo in ZUP postopki

Produkti xConnect podjetja Margis so certificirani pri zakonodajnem organu Arhivu Republike Slovenije za upravljanje celotnega sosledja dokumentacije in drugih vsebin, sledijo tudi veljavnemu Zakonu o splošnem upravnem postopku (ZUP). Zagotavljajo striktno revizijsko sled, vpogled v zgodovino sprememb in različic dokumenta ter podporo klasifikacijskemu in signirnemu načrtu ter zakonsko skladno e-hrambo.

Iščete načine za prihranek časa in denarja s privilegiji domačega terena?

Z uvedbo sodobnega dokumentnega sistema za brezpapirno poslovanje pridobite prav vse zgoraj našteto. Preobrazba procesov in poslovanja vodi k optimizaciji delovnih procesov, prerazporeditvi delovnih ur, zmanjšanju ali celo ukinitvi repetitivnega dela, stremi k trajnosti poslovanja in ohranjanja naravnih virov. Edina slabost je zagotovo ta, da je digitalizacija podjetja tek na dolge proge, ki v 21. stoletju nima več ciljne črte, a vedno nagradi tiste najbolj vztrajne.

Naj vas na poti do vseh zastavljenih poslovnih ciljev spremlja izkušena Avtentina ekipa.

 

X

Ne zamudite naših novic

Sporočila pošiljamo enkrat mesečno, nanašajo pa se na nove zapise, priročnike, dogodke in druge koristne vsebine s področja dokumentnih sistemov in SAP rešitev.