
Ste v podjetju opremljeni za potrebe poslovanja v novih pogojih poslovanja? Ameriški ekonomist Nouriel Roubini napoveduje, da bo poslovanje, kakršnega smo lahko opazovali v koronaletu 2020, značilno za celo desetletje. Pred nami je po njegovih besedah desetletje nestabilnosti, krhkosti, turbulenc, potrebe po hitrih odločitvah in hitro izpeljanih poslih. Vse, kar je zaznamovalo leto 2020 v poslu, je zlasti napovedovalo, kakšno bo poslovanje v prihodnje. S tem pa dalo tudi podjetjem ključno informacijo, kakšna orodja potrebujejo.
Da se podjetje lahko sooči s takšnimi izzivi, potrebuje zanesljiv informacijski sistem, ki je pripravljen na poslovanje v prihodnosti. Svetovni voditelj na področju digitalizacije, ki nudi platformo podjetjem z oblačnimi rešitvami za vse njihove poslovne scenarije, je sistem SAP. Najprej razčistimo, za katera podjetja je SAP najprimernejši: vodilo snovalcev najnovejše generacije sistema SAP S/4HANA je, da je zasnovan prednostno za rastoča in zrela podjetja, ki so strukturirana in organizirana ter iščejo način, kako integrirano in poenoteno upravljati poslovne procese. Nadalje, da je podjetje v fazi prehoda na kopleksnejšo in masovno proizvodnjo in mora zato poslovodstvo skrbeti za vse vidike poslovanja. SAP S/4HANA je namreč informacijski sistem, ki omogoča integracijo poslovnih procesov in postopno digitalizacijo poslovanja.
Vendar pa novi rod SAP S/4HANA že odlikujejo zmogljivosti, ki bodo v prihodnjih letih še izraziteje oblikovale smernice inteligentnih informacijskih sistemov. Zato SAP S/4HANA v svojih temeljih že zajema tri poglavitne stebre:
1. steber: Jedro so integrirani poslovni procesi
Si predstavljate izzive podjetja z različnimi sistemi za kadre, proizvodnjo, finance, vse te procese pa je treba digitalizirati in poenotiti? Kako doseči, da se vsi sistemi začnejo učinkovito »pogovarjati« med sabo? V praksi je to nemogoče, zato je SAP S/4HANA zasnovan kot enotno jedro, ki razume integrirano podjetje kot enoto na enotnem podatkovnem modelu in močno integriranem poslovnem poročanju.

2. steber: Uporaba umetne inteligence, robotizacije in avtomatizacije
Sistem postaja pametnejši, saj avtomatizira ročne, ponavljajoče se procese z manj dodane vrednosti. Podjetje ne more nikoli učinkovito s starim pristopom programiranja v kodi zajeti vse izjeme, zato za osnovne operacije z malo dodane vrednosti še vedno potrebuje človeško delovno silo. S SAP S/4HANA lahko ta področja izboljšamo z vgrajenim strojnim učenjem (machine learning). Prav tako vsebuje avtomatizacijo in robotizacijo (RPA - Robotic Process Automation) procesov z nizko dodano vrednostjo. Še na eni značilnosti poslovanja v prihodnosti je poudarek v SAP S/4HANA, in sicer v uporabi botov (chatboots), ki omogočajo interakcijo s kupci oziroma strankami. Ves ta inteligentni del operacijskega sistema SAP S/4HANA omogoča sodelovanje z drugimi podjetji, ki upravljajo s sredstvi.

3. steber: Uporabniška izkušnja
SAP S/4HANA daje izjemen poudarek prav uporabniški izkušnji, saj želi v prihodnje celoten ekosistem rešitev poenotiti tudi z uporabniškega vidika. To bo namreč uporabniku omogočilo, da bo imel ob vstopu v delovno okolje in kljub uporabi različnih sistemov vedno enotno uporabniško izkušnjo. Vodilo pri razvoju SAP S/4HANA je, kako uporabniku sistema omogočiti interaktivno uporabo sistema. Zato tudi veliko energije vlagajo v glasovno upravljanje sistema (voice enabled), kar je prepoznano kot značilnost sistemov prihodnosti.